...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 8 september 2012

Fortsätter vara flitig

...medan andan håller i sig - hackat persilja o stoppat i frysen!


Hittade en ny blogg häromdagen, Glutenfria Köket och där ett recept på havrelimpa som jag kände för att testa. Klicka HÄR så kommer ni till receptet! Ingen av de som egentligen ska äta brödet har behagat smaka ännu, men jag tyckte den var riktigt smaskig å det hör inte till vanligheterna. Ovan att baka som jag är (fick gå på skattjakt efter formarna, då jag inte hade en aning om vart jag förpassat de i flytten/ihoppackningen av köket) så missbedömde jag storleken på form som behövdes...limpan blev en taxvariant :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar